Kızlar nerden nasıl basliycagimi inanın bilmiyorum birgün buraya böyle bir post acacmgim aklıma bile gelmezdi herşey benim açımdan normal görünüyordu insan bazen gözünün onundekini goremz gerçekten yada bazı şeylerin zamanı vardır kızım 1 yaş 26 günlük norml kontrolüne götürdüğünde doktorum dikkat bozukluğu var sanki 100 💯 otizim diyemem ama ihtimal var baktrmakta fayda var dedi tabi oan benim beynimden assa biseyler oldu yanlis anlasilmasin isyan etmek gibi deyil oan bı şok oldum hiç beklemiyodum bir annenin oan ne hissettiğini gerçekten yaşayan bilir bugün ve yarın piskolog ayarladım baktrmak için kimin duası kabul olur bilinmez sizlerden ricam dua etmeniz hayırli haberler alim kızlar he olursada rabbimin vardr bildiği evladım için elimden gelen herşeyi gene yaparım lütfen dualarınızda kızımı da görün 😭😭