3bebeli_ana Dygikra18 evdevletten sosyal yardımlaşma ya girip başvuru yapıyorsun canım aile destek paketi kutucuguni isaretliyorsun .. elektrik doğalgaz senin üzerine olması şart değil her ay aliyorsun ama doğalgaz yardımı için ayrı başvuru yapman lazim
Ruveyd_a 3bebeli_ana ben sürekli başvuru yapıyorum red yiyorum üstümüze bişey kayıtlı olursa olmuyormu sizde herhangi bişey varmi
AselinAnnesiiiiiiiii 3bebeli_ana aynı oluyor geçen ay seçimden felan yüksek yattı ilk ne kadar aldıysan o kadar alıyosun tabi değişmediyse
3bebeli_ana AselinAnnesiiiiiiiii inşallah inşallah ilk defa geçen ay aldım o yüzden hiç bir bilgim yok çok teşekkür ederim inşallah değişmez
tombikdonerkankasiiskender 3bebeli_ana toplam ödeme miktarı aldığınız paraların toplamını gösteriyo yatan para o değil
AselinAnnesiiiiiiiii 3bebeli_ana değişmiş bugün yatmış normalde 450 yatıyordu geçtiğimiz ay 850 yattı herkesten az yatmıştı bana şimdi de 1200 tl yatmış neye göre yatıyor bilmiyorum ama mayıs da felan sondu galiba yardım size ne kadar yatıyordu ve şuan ne kadar yatmış ?
3bebeli_ana Yaprak321 ben geçen ay 1750 aldım PTT kurum ödemelerinde kesintisiz ödeme şuan 1300 gözüküyor
3bebeli_ana AselinAnnesiiiiiiiii valla geçen ay ilk defa aldım 1750 aldım bu ay 1300 yatmış inanın anlamadım
Findikzadem 3bebeli_ana merhaba PTT kurum odmelerinde mi yoksa sosyal yardım bilgilerinde mi1300 yazıyor
Ballkizimm 3bebeli_ana siz elektrik su dogalgaz fatura numaralarini yazmismiydinoz. Dogal gaz yardimi istiyorum demismiydiniz?
Findikzadem 3bebeli_ana anladım bnde 1200 almstm geçen ay bu ayda 1200 sosyal yardım bilgileri kısmında yazıyorsa orda çocuk parası gözükmüyor toplam paraya sadece 850 ekleniyor mesela
3bebeli_ana Findikzadem ay benim sadece toplam tutar falan 1300 yazıyor hem PTT de hem sosyal yardım bilgilerinde neyse hayırlısı olsun bakalım
3bebeli_ana Ballkizimm hayır dogalagaza sonradan başvuru yaptım elektirik ödemesi ayrı bu paranın haricinde 260 lira yatmıştı hiçbirini isaretlememistim