Kuzusununannesi28 bizde enne sütü 4. ayda bitti o yüzden ek gıdaya erken geçtik 4 buçuk aylık başladık 3 gün kuralı olarak ilerledik kabak , havuç , patates olarak başladık haşlayıp çatalla ezdim blend etmedim pütürlü alışsın diye . Daha sonra üçünü karıştırıp verdim. Sonra irmikli elmalı mama yaptım ama onu blend etmem gerekiyodu sanırım irmiğin pütürtüsünü sevmedi. Pirinç unlu mama yaptım içine cam rendeden elma rendeleyip koydum , daha sonrakinde armut koydum ama artmutu haşlayıp cam rende de iyice ezerek verdim. Bugünde kabak, havuç, patates, brokoli haşlayıp içine bir tatlı kaşığı irmik koydum sonra blenderdan çekip köyü çorba kıvamında verdim. Verdiklerimin hepsini sevdi çok şükür. O şekilde hep yeni biseyler tattırarak ilerlemeyi düşünüyorum. Bu arada yoğurtla da başlayabilirsin ben sebzelerden sonra verdim sevdi aslında ama midesi ekşidi sanırım yoğurttan sonra kustu bi kaç kere ekşi kokuyodu o yüzden şimdilik vermicem az bir süre geçtikten sonra tekrar evde yapıp vercem. Tabi bu saydıklarımın hepsine zeytin yağı da damlattım ve gün içinde su da veriyorum ben .