Neseelii Kuzusununannesi28 4 buçuk aylık başladım günde 2 öğün İlk hafta elma havuç armut şeftali 3 4 dakika kaynatıp çatalla eziyorum 1 çay kaşığı bazen tatlı kaşığı kadar yiyor ardından su veriyorum . İkinci hafta yoğurt yine 2 öğün sade yemezse muz veya az pekmezle tatlandır dedi doktorum Üçüncü hafta sebze yemekleri 2 öğün 1 er tatlı kaşığı Dördüncü hafta kahvaltı püre yaptığın meyvenin içine yumurta sarısı havanda dövülmüş ceviz az pekmez tuzsuz peynir katılabilir dedi.. Beşinci hafta pirinç unu muhallebisi Sonrası haftalar için bunların karışımı sabah kahvaltı öğlen meyve püseri akşam yoğurt mesela
birkizannesi-35 Neseelii merhaba benim kızım tam bir aydır formül mama içmiyor uyuyorken az içirebiliyorum mamayı bıraktı birden bugün aşıya gittik hemşire hipp kaşık mama ver dedi hipp’ in iyi geceler mamasını yaptım severek yiyordu ağlamaya başladı bayağı ağladı. Midesine filan mı oturdu ki diye düşündüm ilk kez başka bişey yedi de biraz daha katı oluyor kızım bu arada 4 bucuk aylık Birde hepsini bitiremedi kaşık mamanın 130 ml suyla karıştırıldı doyup doymadığını da anlayamadım
birmelekannesi0 birkizannesi-35 alerjisi varmı bebeğinizin, benim bebeğimin süt ve süt ürünlerine alerjisi var ve hipp mama kullandık çocuğumu mahvetti hemen bıraktık
Neseelii birkizannesi-35 150 ml bence o miktar yeterli canım katı yiyebilir sorun olmaz ben meyve püresi veriyorum bunlarda katı.. Tekrar dene yine aynı mı olacak bak bakalım..
Nezonezo birkizannesi-35 4,5 aylık bebek ıcın o ml cok fazla canım muhtemelen kabız oldu sıgınamıyor bıraz yogurt bıraz kaşık maması seklınde ver ıstersen ben ole yapıorm ama Bız 6 aya gırdık Bıde mesela 60 ml kasıkw maması ıkı kasık yogurt seklındedene ıstersen
birkizannesi-35 birmelekannesi0 alerji testi yaptırdık bişey çıkmadı ben hipp vermiyorum aptamil veriyorum formül mamada
Nuraymehmet birmelekannesi0 merabalar süt alerjisinde bebeginziin yuzunde bsyler ciktimi belirti neydi
Tgcee159 Kuzusununannesi28 6 aylıkken başladım sebzeleri tattı nette var zaten 7. ayda eline vermeye başladın minik minik ve bizimle birlikte sofrada oturtrdum o bu sayede çiğnemeyi öğrendi şimdi 11 aylik herşeyi kendi yer 😊
Nazlicelik Kuzusununannesi28 Bebeğim de 5 ay 15 günlük bizde yoğurt mandalina suyu muz azcik pekmez tattiriooz çünkü tatmak istiyor yediklerimize zorluyor azar azar veriom bwnde dört aylık iken başlamıştık
Papatya39 Nazlicelik 1 yaşa kadar portakal mandalina ve nar kesinlikle verilmesi önerilmiyor. Tadıma başlamadan önce bence doktorunuza danışın
birmelekannesi0 birkizannesi-35 bizde ilk 1 kutu aptamil içti sonra hipp alayım dedim bı baktım dokundu sonra aptamile geçtik yine
ggl sedaelif boğazında bir şey kalıp problem yaşadığınız oldu mu ? Oğlum 4 aylık 6.ayında blw ile ilerlemek istiyorum ama korkuyorum
Nazlinci Kuzusununannesi28 4 ay dolunca başladım ben yoğurtla. Suan 6 aylık her şeyi yiyebilecek duruma geldi.
Hyzbrkn Nazlinci merhaba benim kızımda 4 aylık bugün ilk kez yoğurt verdim siz nasıl ilerlediniz acaba süreci yazabilirmisiniz🥰
Elfidam Nazlinci yogurtla başladınız ve nasıl ilerlediniz tadımlara. Tadım yaptırmaya devam ettiğiniz süreç içerisinde tadım yapmış oldugunuz yiyecekleri öğün olarak sundunuz mu ? Mesela bugn karnabahar tadımı yapacaksınız diyelim. Brokoliyi öncrden tattırmıştınız aynı gün içinde hem tadım hemde brokoliyi yemek olarak (mesela çorbası) öğün olarak sunabiliyor muyuz
bebesiveannesi Birdunyabircennetannesi yoğurdu kendiniz mi yapmıştınızz hangi sütü kullandınız ve hangi mayayı diye sorucaktım 🥰
Aksmom Elfidam mesela patates havuç kabal tattı bunların hepsini karıştırıp pirinç ve zeytinyağı ekleyip yemek şeklinde verebilirsiniz gün içinde de yine tadıma devam edebilirsiniz tadımlar bu şekilde oluyor 😊
Tgceee-95 Aksmom pirinç yulaf kıyma pekmez vs bunlar 3 gün tattırmıyor muyuz ? Sebze meyve tarımları bitenlere bunları ekleyip yemek gibi verebilir miyim yani
Defnos3232 İki gün oldu başlayalı ev yoğurdu patates ve zeytinyağı karıştırıp verdim baya sevdik azar azar artırarak verdim çok sevdi yarın havuç vericem birde yoğurda elma rendeledim cam rendede o şekilde de sevdi
kutlaym Tam 6.ayında başladım, kabak ilk tadımımızdı, erken başlanmasını mecbur kalınmadıkça önermiyorlar, blw yi 8.ayda dahil ettik, çok küçüktü bir kaç kez öğürünce korkmuştum, cesaret istiyor
birmelekannesi0 Nuraymehmet ilk zamanlar isilik gibi kızarıklar oldu sonra hırıltı gürültülü kaka, kakada kan huzursuzluk filan oldu hipp mama verdiğimde çığlık çığlığa ağlamaya başladı karnı taş gibi şişti catlayacakti çocuk röntgen çekildi bağırsakları gaz dolmuş lavma yaptılar rahatladı
DemAyBul 5 ay 24 gunluk bebeğim. Bizde ek gıdaya başlayalı 3 gün oldu. 🥕 Havucla başladık zeytinyagi ile pure haline getirip verdim. Yarında bal kapağına geçiş yapacağız