Nursenac Beraninannesii sizin kombi işe alakalıdır düşük gelmesi . Benim 4 petek yaktım 617 geldi 40 derecede
Damla29 Beraninannesii şakamı yapıyorsunuz cok ucuz gelmiş neden anlamadım ama 2500 falan gelen olmus forumda paylaşmış bir annemiz ben suan 1000 lira bekliyorm
Deletedmom_75 Beraninannesii isinmadigim eve 600 kûsuratıni hatırlayamadım gelmiş. İsinsam birde şuan kardesimde misafirlikteyim İzmit’te ev sıcacık gecen faturasida 107 lira gelmiş 🥲
Dondurmalikahve Beraninannesii Bi şey dicem gelen fatura ucuz. 42 daha sonra 45 e cıkardık 1500 geldi.
Yusufff-41 Beraninannesii bir ay hiç kapatmadım 45 derecede üç Petek yanıyor 965 TL geldi şükür dedim
Tugce2391 Merkezi sistem sanırım 45 50 derece arası yanıyor 973 lira geldi düzenli yandı sadece gündüzleri sıcak olunan günlerde kapandı
Elaninannesiiii Beraninannesii bizim merkezi sistem geçen ay sadece akşamları yaktılar gündüz kapalıydı 750 geldi
merve171214 Beraninannesii Evim 3+1 tüm petekler yanıyor çnkü tüm odalarmı aktif kullanıyorum 45te yakıyorum evin içi 24-26 derecede değişiyor 431 tl gelmiş
saclarinayildizdusmus Beraninannesii 837gldi surekli reesttleniyor aşttsn vanayı açıyrm havDını alıorum sorun nedir