Beraninannesii Doğalgaz faturalariniz ne kadar kızlar 1 ay yakmaya 601₺ gelmiş 55 derecede oda içi sıcaklık 24. Toplam 6 petek 1 havlupan yanıyor sizlerin nasıl buna bile eşim evin içi çok sıcak kısalım diyor .
NukleerBaslikliKizz Beraninannesii 55 derecede bence çok iyi gelmiş bizim daha gelmedi merkezi ısıtma ama bizim de 50 de yanıyo
Deletedmom_68 Beraninannesii 55te yanıyor ev içi 24-25 derece 8 petek 2 havlupan ev kuzey cepheli müstakil sayılır alt katta ev sahibi ama bi bu bi diğer eve gittikleri için yakmıyorlar 1600₺
Caglarass Beraninannesii Bence harika. Bizimki daha gelmedi ama geçen ay bile 650 gelmişti. Hesapladık 1 haftaya 300 liralık harcamışız, 1000 liraya şükür derim 😂
minnosvetontis Beraninannesii 55 mi baya yüksekmis biz 40 ve 45 arası yaktım arada düşürdüm vs ama 45 i geçmemiştir 700 kusur gelmiş 😢😢
Dedimolabilir Beraninannesii ara ara havalar guzeldi yakmadim. 15 gunde annemde kalmıştım esim yakmamis. Yani 15 günlük 315 gelmis oh dedim valla.
Mtzzeynep Beraninannesii geçen ay sadece 15gün oda bazı gündüzler kapatıp gece açtım 4petek 590gelmişti.bu ay bine yaklaşır diye düşünüyorum hiç kapatmadım bir ay boyunca 35-45arası yanıyor
Ozge_5555 Beraninannesii 1 aya 600 geldiyse iyi biz 15 gün yaktık 40 45 te 500 TL geldi 1 ay da kaç gelir bilmem
MeleKk34 Beraninannesii ben bilmiyorum sımdı bı postu görünce aklıma geldi eşime sorma fikri geldi bütün ev yanıyor sıcacık kaç derece bilmiyorum genelde eşim ilgileniyor onlarla 😂😂😂
arslaninannesi98 Beraninannesii 55 derece çok yüksek ev içi sıcaklık kış ayında 24derece de yüksek geldi bana bu havalarda 20-21derece ev sıcaklığı normal geliyor bana kısa kolluyla dolaşıyoruz 40-45arası yanıyor geçen ay 260tl gelmiş
arslaninannesi98 Beraninannesii 55 derece çok yüksek ev içi sıcaklık kış ayında 24derece de yüksek geldi bana bu havalarda 20-21derece ev sıcaklığı normal geliyor bana kısa kolluyla dolaşıyoruz 40-45arası yanıyor geçen ay 260tl gelmiş
arslaninannesi98 Beraninannesii 55 derece çok yüksek ev içi sıcaklık kış ayında 24derece de yüksek geldi bana bu havalarda 20-21derece ev sıcaklığı normal geliyor bana kısa kolluyla dolaşıyoruz 40-45arası yanıyor geçen ay 260tl gelmiş
arslaninannesi98 Beraninannesii 55 derece çok yüksek ev içi sıcaklık kış ayında 24derece de yüksek geldi bana bu havalarda 20-21derece ev sıcaklığı normal geliyor bana kısa kolluyla dolaşıyoruz 40-45arası yanıyor geçen ay 260tl gelmiş