Galgamet bizde 2 deda geçirdik biri 6 aylık biri 14 aylıkken ilk anda verdi doktorumuz bize ama ateş oldugu anda değilde nöbet anında kullanıyoruz hatta 2 geçirirken hemen uygulama yaptım anında faydası oldu suanda biraz sesi değişik gibi bende asla atamıyorm o korkuyu suan uyumak istiyorum ama uyuyamıyorum ya ateşi olursa diye çok zor bir durum gerçekten allah yardımcımız olsun rabbim bebeklerimizin kötü anını göstermesin keske hiç hasta olmasalar