Arkadaşlar kızım 10 aylıkken havale geçirdi şuan 20 aylık ama asla atamıyorum o korkuyu içimden geçmiyor yapamıyorum. O kadar çok hastalık var ki etrafta rsv, influenza gerçekten birdaha o anı yaşamam istemiyorum. Ben bu korkuyu nasıl aşıcam geçmiyor