Ecemilay ya bende yazacaktım da deli derler diye yazmadım. 2 aydan beri nnnneee innneee diye ağlayisi beni mahvedio. Düğüne gittik onu 1 gün anneme bıraktım tüm düğün halkı bu anne diye ağlıyor diye üstüme atladı. Babamızın ismi de ağu ona seslenirken ağu bana seslenirken ıınneee.