Nurm23 canım ben başta sudocrem kullandım olmadı sudocrem önlemek için iyileştirmek içindeğil. kantaron yağı da geçirmedi. Doktor pişik için trosyd verdi. M-furo ve stiderm diye iki tanede kaşıntı ve kızarıklığı için merhem verdi. 3 günde geçirdi bu ilaçlar.