Nurm23 kızım 17 aylık çok kötü olmuştu pişiği çiş yaparken çığlık atıyordu 3 tane krem verdi doktor. ıslak mendil kullanma, pamuk ve suyla sil dedi. poposunu yıkadım ben sonrada kuruladım. Bezi sadece uyurken taktım uyanıkken sadece pijamayla kaldı. Kremleri de sürünce 3 günde geçti.