birminikbebekannesi havuclukekim doktorlar öneriyor 4 aylık başlamayı bende doktor önerisiyle başladım hiçbir sorun da yaşamadım herkesin kendi fikri
havuclukekim birminikbebekannesi gaz sorunu veya ıkınarak gaz yapma / kaka yapma sorunu yaşamadınız mu daha yeni 6 aylık oldu tadımlarla ilerliyoruz ıkınıyor habire. 4 aylık olsa demek ki daha kötü olacaktı bebişim
Gezginanne35 havuclukekim 6. Aydan önce baslanmasinin ne gibi bir zararını gördünüz? 5. Ayda zaten tadimlara başlanıyor yavaş yavaş
havuclukekim Gezginanne35 her gittiğim doktor sindirim sistemi henüz gelişmiyor gaz yapar kabız olur vs dedi anlamadım ki. Her doktor da bırak emsin dedi geçirmediler ek gıdaya bende bekledim açıkçası
birminikbebekannesi havuclukekim Ben bir sorun yaşamadım anne sütü hiç almadık hep mama yedik kilo alımı azdı 4 ayda başladık bağırsak probiyotiği kullandık hiçbir sorun yaşamadım şuan 8 aylık gaz vs tuvalet sıkıntısı olmadı demek ki bebekten bebeğe değişedebiliyor🤷♀️
Seydaaa5 havuclukekim vallaha eskiler çocuklarını pirinç unuyla büyütmüşler cici bebe felan sakin olun her anne çocuğunu çok çok iyi biliyor demekki hazır her cocuk bir olmaz
birminikbebekannesi Babyb symbıosys bıfıdrop diye bir ilaç doğduğundan beri kullanıyorum doktorumuz vermişti