aycaaktas merhaba evet bebeğim 1 yaşından 2 hafta sonra ameliyat oldu. Ankarada Balgat veni vidi göz hastanesinde prof Aylin Mısırlıoğlu oğlumun ameliyatını gerçekleştirdi. Ameliyattan 1 ay sonra akıntı duracak, durmazsa 5 ay sonra tekrar ameliyat dediler. Ameliyattan 1 ay sonra değil tam 4 ay sonra akıntı kesildi rabbime şükürler olsun. Kesen şey ameliyat mı oldu Allah tarafından mı oldu bilmiyorum. Hastaneden pek memnun kalmadım. Bebeğimden çok zor kan aldılar (elinden) ve bize biraz da ekstra masraf çıkardılar. Yine de önemli değil oğlum iyi oldu ya çok şükür. Siz de mi düşünüyorsunuz?