Merhaba öncelikle. Kızım 10 aylık. Sol gözü doğduğundan beri çapaklanıyor. Üç farklı damla kullandık.Aslında etki ediyordu fakat o anlık. Sonra tekrar çapaklanma devam. Masaj da hangisi doğru bilmiyorum. Kimi doktor diyor ki göz pınarına bastırarak. Kimisi de dairesel hareketlerle masaj yaparak. Düzenli olmasa da yaptım. Herhangi bir düzelme olmadı. Çay demi dahi denedim işe yaramadı. Şimdi yine masaj yapıyorum. Bu ay da geçmezse artık operasyon yaparız dedi doktorumuz. Bebeğinin gözünde çapaklanma olan anneler ne gibi yöntemler işe yarıyor? Operasyona gerek kalmadan geçsin istiyorum. 😔😔