NBirce Peri95 benim kızımda henüz 2.5 aylık. Gündüz uykuları bazen iyi bazen kötü. Bebekler her ne kadar uymasalar da rutini seviyorlar kendilerini daha güvende hissediyorlar. O yüzden her akşam 21de pijamasını giydirir, emzirir uyutmaya çalışırım bazen on dakika bazen bir buçuk saat sürüyo uykuya dalması ama büyüme hormonu en çok 20:00-02:00 arasında karanlıkta sentezlenir o yüzden bu aralıkta ne kadar uyursa kardır diye düşünüyorum. Gün içinde uyuması sizin içinde faydalı işi gücü halledersiniz ama eğer bebişinizde uyum sağlarsa gece uykularını biraz daha öne çekmeye çalışın derim 🌸
Peri95 NBirce o kadar haklısınız ki zaten benimde endişem gelişeceği saatlerde uyumaması 😔 gündüzleri biraz fazla uyuyunca uyandırmaya çalışıyorum ama hiç uyanmıyor 5 dk gözünü açıyor geri dalıyor ne şebeklikler yapıyorum uyansın diye bi bilseniz 🙈 düzene sokmaya çalışıyorum gece 1 den 23.30a kadar çekebildim gece uykusunu inşallah daha erkene de çekmeye çalışıcam
Peri95 Gzemzden gündüzleri neredeyse desteksiz uyuyor ama geceleri meme, pış pış, sallama, emzik ne ararsan var 😂 ama gündüz bazen yatağına koyuyorum iyi uykular diyorum uyku arkadaşı var onuda yanına koyuyorum kendi kendine uyuyor ama geceleri maleseff🙄
Peri95 Gzemzden ben gündüz uykusunda odayı karartmıyorum hatta ses olmasın falan diye de dikkat etmiyorum içerde iş yaparken uyuyor sesten ve ışıktan hiç etkilenmiyor öyle alıştırdım.. Uyku arkadaşı da abimden hediye geldi '‘ fisher price koala oyun arkadaşı’' çok önceden almıştı şuan çok yükseldi fiyatları yine de bizde çok işe yarıyo. Ama ben yumuşak bi oyuncağını gögsüme koydum bir süre kokum ona geçti onunla yatınca da uyuyor.. Eğer gögüs pediniz varsa 1 gün boyunca dursun sonra onu yanına koyun uyurken sakinleştirir baya
busrasimay___ Peri95 Peri95 Bana herkes bebekken eğitim olmaz, o daha bebek anlamaz dediler ve 1 aylık olduktan hemen sonra uyku eğitimine başladım. Gece emzirmesini tamamen kestim çünkü kilosu da oldukça iyidi ve gece uykusu bebekler için çok çok önemlidir. Biraz zorlandık ama şuan 4 buçuk aylık aralıksız 9-10 saat uyuyor ve inanın hem o mutlu hem de ben mutluyum. Uykumu alıyorum ve bebeğimle daha iyi vakit geçirebiliriyorum. Güzdüz en fazla 4 saat uyur ama o uyurken ben dinleniyorum uyanınca da ben işlerimi hallederken o da beni izler.
Peri95 busrasimay___ benim bebeğiminde kilo alımı çok iyi fakat 2200 gram doğdu o yüzden hala yaşıtların göre biraz zayıf.. Gece 2 kere kalkıyor emmek için gazını hemen çıkartıp uyuyo gece beni uğraştıemıyo o yüzden emzirmeye kesmem heralde.. Ama bence de haklısınız küçükken alışıyorlar kendi haline bıraksam düzen falan kalmaz
busrasimay___ Peri95 naçizane fikrim gece uykusuna önem verin inanın kilosunu toparlar 🙏🏻 Ben 9-10 saat beslemiyorum kilosu 10 gün önceden ilerliyormuş ben bunu gece uykusuna bağlıyorum.