Peri95 Melkee Bu 2.ay herkeste böyle demekki gece uykusuna geçerken hep direnip ağlayacak diye korkuyorum inşallah 3.ayında bu huyundan vazgeçer
Peri95 merkursavascisi_06 Çok teşekkür ederim o tabloya hemen bakıyorum çok faydalı olacak inşallah 🙏🏻🙏🏻 genelde 3.ayına kadar düzen falan olmaz bebek nasıl hareket ediyorsa ona uyun diyorlar ama gece geç saatlerde yatması sağlıklı değil ayrıca kendi uyuyamıyor ve çok ağlıyor azda olsa bi düzen oluşturmak lazım
merkursavascisi_06 Peri95 2.aydan sonra bizim gece uykusu düzene girdi ama gündüz dediğim gibi uyumuyo🥲
Peri95 Selin1234 bugün 9 gibi uyutmaya başladım ve 23.30da nihayet uyudu.. İnşallah git gide daha erkene çekmeye çalışıcam
Burcumstk Gunesinannesi54 ay benim oğlumda öyle gündüz uyuyor acıkınca uyanıp emiyor sonra tekrar uyuyor ama gece uykusu yok 🤦♀️zombi gibi geziyorum evde artık eşimde yanımızda değil gerçekten 5 çocukla tek başıma uğraşmak birde geceleri uykusuz kalmak çok zor
Gunesinannesi54 Burcumstk Allah hepimizin yardımcısı olsun😩 gece uykuya bi dalsa güzel uyuyo ama asla uyumuyo tam uyudu yatırayım diyorum bi anda açıyo gözleri gülmeye başlıyo delircem😂
Neslihanda Şuan beşiğin başında hala 2 aylık kızını uyutmaya çalışan bir anne olarak yazıyorum , olmuyor gece 12 den önce asla olmuyor 🤦🏽♀️😊
Peri95 merkursavascisi_06 bizimkinde gece de gündüzde bi uyku düzeni var aslında ama gece uykusuna çok zor geçiyoruz saatlerce ağlıyo ona bi çözüm bulamadım.. Uykusu geliyor ama direniyo direnmese saat 22 gibi uyuyacak
Busra986532 Peri95 şuan kızım 3 aylık gündüz uyandıktan sonra 1. İla 1.5 saat sonra uyutuyorum.30 dk max 1 saat uyuyır ama tam dalmış değil hamakta sallayarak devam ettiriyorum. Gece uykusu maşallah çok güzel. Önceden 19.30 gibi gece uykusu başlardı. Banyo saatini ileri çeke çeke şuan 20.30-21.00 gibi uyuyor .Ben her gün yaptırıyordum soğuklar başlayınca 3 güne bir düştü. Bende banyonun erkisi oldu.
Peri95 Busra986532 bende bir gün durup bir gün yıkıyorum uykuya baya faydası oluyor.. Sizin düzeniniz maşallah çok güzelmiş inşallah hep böyle devam edersiniz.. 🥰😊
Gunesinannesi54 Peri95 uyumak istemiyosa uyumasın dedim inat etmedim dün yine olmadı gece 12 de uyudu şimdi uyandı🤦🏻♀️
Peri95 Gunesinannesi54 bende sizin gibi bir gün salıcam ama başıma geleceği biliyorum.. Sakin dursa uyumasın ama bizimki 9da ağlamaya başlıyor yorgunluktan 😬
Burcumstk Gunesinannesi54 aynı aynı bu gece oturduğum yerde uyukluyordum artık 😂😂oğlumda gülüyordu şaka gibi 😂😂
merkursavascisi_06 Peri95 bizim de 2aylıkken 11 12yi bulurdu uyuması tam uyudu derdim geri uyanırdı 3.aya geçince düzenlendi biraz😇
Gzemzden Bizimde daha yeni iki aylık oldu aynı durum bizde de Var gece çok geç yatıyor. Ve ya pilates topunda zıplayarak ya da kucakta sallayarak uykuya geçiyor. Sallanma dışında uyutan varsa nasıl uyutuyor acaba? Birde geceleri yanıma alıp pışpışlamazsam uyumuyor sizde de aynı sorun var mı? Uyutup koyduğunuzda iki saat kesintisiz uyuyabiliyor mu?
Gunesinannesi54 Gzemzden ben de sallıyorum zaten zor uyuyo uyusun da nasıl uyursa uyusun diyorum artık, gece emmek dışında çok nadir uyanır uyanınca da evet desteksiz uyumuyo ya meme veriyorum ya sallıyorum
Peri95 Gzemzden gündüzleri neredeyse desteksiz uyuyor ama geceleri meme, pış pış, sallama, emzik ne ararsan var 😂 ama gündüz bazen yatağına koyuyorum iyi uykular diyorum uyku arkadaşı var onuda yanına koyuyorum kendi kendine uyuyor ama geceleri maleseff🙄