Uykusuzhergeceeee Allah aşkına böyle olup düzelen var mı? 😢 11 aylık olduk ek gıda sıfır artık Yemek istemiyor eline veriyorum ısırıp atıyor Sadece emmek istiyor Böyle olup sonradan düzelen var mı?
anneeyimbenanne Uykusuzhergeceeee yer yer yer :) acele etme canım demekki doyuyor senden. Sevdiği şeyleri yap ben öyle yapmakta çözüm buldum. Farklı tatlara açık değildi benim bebeğim. Erkekse makarna pilav falan ver bakalım erkek bebekler sever.
zeynep91 Uykusuzhergeceeee diş döneminde olabilir mi normalde benm kzda yiyor ama diş agrısı bseyi oldugu zaman geri cıakrtıyor agzndan damakları acıyor heralde cignemiyor
Samyeli008 Uykusuzhergeceeee 11 aylık kızım da yemiyor canım kaşığı gördüğü an itiyor. Tahlil yaptırdım kan değerleri düşük çıktı takviye kullanıyoruz bakalım. Bir de kendisi yesin dedi doktor köfte makarna falan yapıp eline veriyorum eski bir halı serdim varsın kirlensin böyle böyle alışır dedi. Gece emmesini de bırak dedi ama dişi çıkıyor memesiz sakinleşmiyor iki gündür
Selin1234 Uykusuzhergeceeee mesela sebzeleri sekillendir ben pilav yapıyorum ama makarna da olabilir üzerine havuctan gözler brokoli den saçlar yapıp süslüyor bu şekilde ilgisini çekiyor ve yiyor
Uykusuzhergeceeee Samyeli008 ben de eline veriyorum ama parçalayıp atıyor ağızına atsa bile geri çıkarıyor anlamadım 😖
zeynep91 Uykusuzhergeceeee işte hem iştahlı değiller üstüne bide dişler geldmi tamam tamamen kesiliyolar hcbsy yemiyolar mama iciyosa bol bol mama ver
Samyeli008 Uykusuzhergeceeee Gerekirse 2 ay sürecek parçalayacak atacak ama alışacak dedi benimki de bir iki tane ağzına atıyor sadece ama zorlamıyorum
Dido10 Uykusuzhergeceeee biz 10 aylıktı reddetti meyve püresi yapıp verdim elma armut şeftali yulaf ezmesi irmik koydum kaynattım blenderdan geçirip şişelere koydum 1 yaş 25 günlük hala yemediği zaman onları veririm kan testi falan yaptırdınız mı düşük ise oda iştahsızlık yapar
Uykusuzhergeceeee Dido10 Demiri düşük çıktı ama doktor normal çok düşük değil dedi Takviye de kullanıyoruz
Dido10 Demir eksikliği oluyor bizde de vardı ama şükür şuan normal meyve verin havucu normal yemez püre yer patates normal yemez yemeğini yemez börek yapar yediririm ıspanak aynı şekilde havuçlu kek yapar yediririm
gulceninannesiii Uykusuzhergeceeee gerçekten tam bu postu açacaktım bende, 10 ay 15 günlük kuzum. 2 aydır hiçbişey sürmüyor ağzına. İlk dişleri 10 aylıkken çıktı. Dişten dolayıdır heralde iştahsızlığa dedim, diş çıktı iştahsızlık devam ediyor ne yapacağım bilmiyorum