Oğlum 15 aylık baba ,mama,dede,nene diyor bide bı kaç hayvan sesi çıkarıyor naptiysam anne demedi anne diyorum sadece A diyor😂😂bende dört gözle bekliyorum ki anne desin ne zaman konuşmaya başlıyor ortalama yaş nedir ,hep parmak kuklalar ile konuşuyoruz, kitapları açıp masal anlatıyorum resimleri hayvanları gösterip konuşuyorum, şarkı çok seviyor söylüyorum dinliyor ama bilemiyorum başka ne yapılabilirim