Oglusm benim kızım henüz küçük haftaya 1 yaşına girecek ama söylediği kelimeler var .. anne , anneanne (bence bunu arka arkaya dedıgı ıcın de öyle çıkıyor ) baba , dede , gel , atti , hadi , nene , meme(emzik ) , mama, çiş , şşşt , hatta bir ara boş bir odamız var yankı yapıyor orda sesını dınlemeyi seviyor dede gel , dede gel dedi sürekli :) ben hiç durmadan sohbet ediyorm kızımla cok fazla , kucağıma alıp söylediğim kelimeleri ağzımı takip ederek bakmasını sallıyorm o da yapmaya çalışıyor , kelime kartları var ordaki kelimeleri her gün tekrar ediyoruz , cumartesi gününden itibaren de duyu organlarını göstermeyi öğretiyorum kulakların nerdee gibi saçma bir şarkı uydurup hem göstererek söyledim ve şimdi şarkımı duyunca kulağına vuruyor 😂 dil gelısımı ıcın ben genetiğin önemli olduğuna da inanıyorum ama hiç durmadan bir şeyleri söyleyip göstermekten daha önemli ama ❤️