Denezmeh ya şimdi bitirdim gercekten sonu neydi öyle 🙈 aman yarabbi elimde olsaydı da rob’u ben yok etseydim dedim 😂ama devamı olsa izlenirmiş keske mini dizi olmasaydı bu hissi sevmiyorum yaa 😂😂
Birde bisey dicem rob’un ruhu adele’in içindemiymiş. Çocuk transdı ya aynı zamanda David’e aşık olmus değil mi 😂