Ipekk bizim ki de aynı 15 aylık sabah 7-8 gibi kalkıyor. Akşam eğer 8-9 gibi yatarsa sabah 7 de kalkıyor
Ama geç yatarsa 10 da kalkıyor. Gündüz uykusu sadece sabahları yatırıyorum akşam üstü uykusunu kestim aşırı uykusu gelse bile en fazla yarım saat yatırıyorum şekerleme niyetine geri uyandırıyorum. Yoksa hem geç yatıyor hem geç kalkıyor
Ara uykuları fazla sizin çoçuk uykuya doyduğu için bu şekilde erkenden kalkıyor uykusu gelince dikkatini dağıtın en azından gündüz uykusunu 1 çekin