23-24 arası sıcaklık %40-60 arası nem oluyor, evim bol güneş alıyor klima vs açmasamda 23’ün altına düşmüyor zaten evin sıcaklığı. Nem içinde soğuk buhar makinesi almıştım ama nem de 45-55 arası oluyor hep şansımızdan,Antalya’nın nemi ilk defa işimize yaradı.