Doktorumuz ev sıcaklığı 21 derece olsun diyor. Hatta yatarken 19 olsun diyor ama çok soğuk değil mi ya. Eşime de bana da çok soğuk geliyor. Kendimiz duramıyoruz ki bebeğime nasıl gelir bilemedim. 24-25 arası sıcaklık bizde. Yatarken 22 ye ayarladım ısıyı, bebeğimin yüzü falan soğuktu ama göğsü ve sırtı sıcaktı. 23ün altında çok üşüyoruz bizde mi bi gariplik var. Başka evleri ve bebekleri merak ettim