Slmzhnm bebeğinizin hiçte çok kilosu falan yok zaten çok zayıf doğmuş siz ne kadar yerse o kadar verin 60 tan fazla yerse fazla verin el kadar bebeye diyet olmaz doktoru da değiştirin. Gelişimi çok güzel maşallah sevmişte mamayı aynen devam edin mamalar dan sonra su vermeyi ihmal etmeyin. Maşallah bebişinize 💕💕