Slmzhnm ben bu doktorları anlamıyorm. Bebegin zaten az kiloda doğmus ve şuan olması gerekende hatta daha fazla bile olabilir. Bebek içerde almamıs dışarda alıyor kiloyu cok normal. Yani bebeğin 3300 civarlarında doğsaydı şuan zaten 4 kilo yu aşmış olacaktı. Neden çocugun yemesini kısıtlıyor ki anlamış değilim. Bazen dinlememek lazım obur kuzucuk demekki bırak yesin. Zaten tek yaptıkları şey o. Birde çok değil ki kilosu bence. Ben 2950 ile doğurmustum 1 ay sonunda 4200 olmustu doktorum obur demekki istedigi kadar yesin demişti. Zaten hareketlnmye başlayınca alımı yavaşlicak. Boşver sen annesi doktoru yesin bebişin. Sağlıklı olsun yeter. Kimiside bebeğim kilo almıyo diye üzülüyo.