Bbannesi 3,5 yaştan sesleniyorum, daha da 💩a sarıyor. Yapmadığı yaramazlık kalmadı. Gözümün içine baka baka halıyı kirletmeler, yapma dediğim şeyi yapmalar… O kadar çok ki sıralayamıyorum. Bardağa su koyuyorum gidip lavaboya döküp tekrar su koyduruyor. Sırf iki dakka oturmasın diye kaynanalık yapan kaynanalar var ya, hah benim kız tam ondan. Oturduğumu gördüğü an napayım da annemi delirteyim diye yaramazlık arayışında. Bunalmamın haddi hesabı yok. Evet çok şükür sağlıklı ama çooooooooook yaramaz. Durmuyor yerinde, dur-mu-yor!!! Bir dağın başına çıkıp YETEEEEEEEEEEEEEERRRRRR diye bütün gücümle bağırasım var.