Nurinan sütüm yetmiyor diye düşünme canım, ben de öyle sanıyordum ama çocuk 1,5 kilo almıştı ilk ay, benimki de hep memedeydi, ve yenidoğduklrında seni yanında hissetmek için de emiyordur zaten doğduğunda ayrı kalmışsınız belki o yüzden daha fazla temas istyodur, ilk dönem zor ama çocuk hareketli değil en azından 6. Aydan sonra hep tehlike peşindeler, düşüp duruyorlar 🤦🏻♀️🤦🏻♀️