Hlycngz elifff23 ben iki çocugumada avent aldım ikiside tutmadı mideleri bulandı parmak emmeyi tercih ettiler kızımı 3 yasında zar zor bıraktrdm parmagını şimdide 3 aylık oğlum aynı ablası gibi başladı 🤷🏻♀️naptıysam emzik. Kabul etmediler
BalinAnasi Avent markasının Air olanı var o yumuşak uçlu size tavsiyemdir. Annenin göğüs ucuna en çok benzeyen bu marka diye biliyorum. Ben ve benim taraf etrafındaki herkes bunu kullanıyor ilk günden beri .
1Fatma93 elifff23 5 günlüktü hastaneden gelince hemen verdim tuttu philips avent air almıştım.Bende tavsiye üzerine aventi tercih ettim. Ama her bebek farklı oluyor.