Turgutveannesi allah askina bu nasil bi zihniyet ya. Ne yani bebege iyi bakamamissin. Herkes hasta olabilir bunun bakmakla ne alakasi var. Biz 1 ayliktik corona olduk ozaman bendemi bebegime iyi bakamamismiyim? Bendemi yetersizim diyeyim ki 1 gunde bebegimi iyilestirdim. Yetersiz olsam nasil yapabilirim. 5 ay boyunca tek basima kimseden em ufak destek almadan bakabilirim madem yetersizsem? Cocugum iyiken yanimdalarki hasta oldugunda bakamamissin desinler. Hadi gelde sen bak deseydin kaynanana. Hic hasta olmayacagiz diye bi kaidemi var yani allah askina ya. Gece gece sinirlerim bozuldu. Dikkat et terlemesin terlediyse kiyafetlerini surekli degistir ve pzts dr gittiginizdede dooktorunuzun onerisiyle ilerleyin. Gecmis olsun