Kızlar bebeğim 2 aylık ve öksürmeye başladı dün geceden beri tek tek öksürüyordu ama gittikçe artıyo 😔ne yapacağımı bilmiyorum doktora randevu yalnız pazartesine bulabildik .. kayınvalidemler falan çocuğu hastalandırmışsın, iyi bakmamışsın falan deyip çok sinirimi bozuyorlar😔 aslında çok dikkat etdim ama oldu işte napabilirimki benim bebeğim sanki ben üzülmüyorum 😔 kendimi çok yetersiz hissediyorum nolur bişey söyleyin😔