Herkes bir şekilde süt arttırmanın yollarını arıyor bende bu kişilerden biriyim elimden geldiğince bütün olasılıkları deniyorum bebeğim 4 ayını doldurmak üzere ve 2 3 gündür doymuyor uyku düzeni ağlama şekli vs belli ediyor ve sürekli memede kalmak istiyor belki de atak haftaları bilemem yalnız şu düşünceye de katılmıyorum aman mama verme ! Tabiki anne sütü herseyden kıymetli ve eşsiz fakat bir yerden sonra olmayınca olmuyor çevremde örneklerini de gördüm. Kendim de gıda mühendisiyim bu arada gerek anne sütü gerek mama içerikleri hepsinden haberdariz fakat şu mamaya da öcü gibi davranmaktan vazgecilsin her anne yavrusunu düşünür ve çare kalmamışsa yapılması gerekeni yapar :)