Aseb4 Epifenomen-gkc bebeğim memeyi çok seviyo sürekli emmek istiyodu hatta yeni yeni 2 saate çıktı emme süremiz. Ama şimdi emerken ağlıyo. Göğsüm dolu olduğunda böyle yapmıyo emiyo sonra mutlu bir şekilde ayrılıyo göğsümden ama yumuşak olduğunda ağlıyo emmek istemiyo. Emip emip bırakıyo ağlıyo bilmiyorum
Epifenomen-gkc Aseb4 çünkü dolu olduğunda süt hemen ucundadır hızlı gelir çabucak emer yorulmadan, yumuşak olduğunda getirtmek için çaba sarf eder bunun için huzursuz oluyordur
Aseb4 Totoroo yaa senin bebeğin kaç aylık canım 🥺 ben de mama vermek istemiyorum ama eninde sonunda aç olduğunu düşünüp veriyorum
Aseb4 Melekannesi0667 belki de öyledir bilmiyorum bir artıp bir azalıyo anlayamadım ne olduğunu. Humana da kullandım o da önce iyi geldi ama sonra onun da faydası olmadı. Ne kullansam önce iyi geliyo sonra sanki vücudum alışıyo ve bir daha iyi gelmiyo 🥺
Totoroo Aseb4 solgar, humana, imom latte, bestlak, dereotu, tahin, yulaf neler neler deniyorum ama olmayınca olmuyot 😢😢
Aseb4 Totoroo ben de aynı durumdayım Allah yardımcımız olsun bebeklerimizin rızkını arttırsın inşallah 🥺
Totoroo Aseb4 amiiin dün 100cc sağdım myle mutlu oldum bugün 30 cc çıktı çok tutarsız ve üzücü bi durum
biber canım benim bebeğimde de aynı durumları yasadım nerdeyse göğsüm dolu oldugunda cok mutlu zannediyordum daha rahat emiyor diye düşünüyordum ama bence akış hızıyla alakalı kısa sürede doymak istiyor . bence soyle bir sey deneyebilirsin. göğsüm dolu dediginde sağmaya başla kac dakika da kac cc sut cikiyor. bos duruyor dediginde tekrar sag ve dakika tut kac dakikada kac cc ona gore sutun mu azaliyo yoksa akış hızı mi yavaşlıyor anlarsın. bir sure sonra gogsun dolmayacak surekli emzirdiğini icin. geceleri daha az emdikleri icin doluyor genelde. dere otu bol tüket. ve tahin helvasıyla su.
biber ve surekli emzir gak dediginde meme guk dediginde meme ver . vazgeçme meme reddi yasadim ben uykusuz kaldım gecelerce yeterki birnxamla emsin diye ama vermedim . gayret et Allah yardımcın olsun
queens Emzirmeden önce ve sonra bir bardak su için kuru dut hurma ve kimyon çayı öneririm hem bebekte rahatlıyor gazı varsa kimyon sütünüzden geçince
Merveegrglu Aseb4 uyku penceresini biliyor musun 2,5 aylıkta 1.30 saat uyanız kalma süresi vardı sanırım ve hamak beşik şiddetle tavsiye ederim ben çok araştırdım baya geç buldum bu ikiliye 1 saat 2 saat uyku bazen 2 saati geçiyor ben uyandırıyorum 😂
queens Sütüm ywtmiyor diye düşünüp stres yaparsanız azalır stres hormonu süt üretimini engelliyor moral uykuda önemli
jalagasim Pizzasterim mama son çare olsun kısmı sanki kalbimden vuruyo beni. Tabii ki, anne sütü içmesi sağlığı ve gelişimi için iyi ama işte bende de emzirme ile ilgili sorun var. Bebeğim göğüsümde saatlerle kalsa bile ayrıldığında ağlıyor. Mecbur mama da veriyorum. Ama mama ile ilgili o kadar olumsuz fikirler okuyorum ki, kendimi daha da kötü hiss ediyorum. Sütle doymuyor, mama vermezsem de olmuyor. Bu çaresizlik yıprattı beni
Totoroo jalagasim aynı hisleri bende yaşıyorum sütüm varken neden besleyemiyorum neden doymuyor neden az geliyor diye. Doktora gittiğimde kilo almadığını görünce direnmekten vazgeçip mama kullanmaya başladım. Bende bebekken annemin sütü olmadığı için mama ile büyümüşüm eşimde keza öyle. Bir çok kişi de aynı şekilde. Eğer olmuyorsa olmuyor. Vicdan yapmanın ve bu durumu stres haline döndürmenin hiç bir anlamı yok. Onlar bizim için çok değerli bizde istemiyoruz mama ile beslenmesini ama olmazsa çok zorlamamak lazım. Bir şekilde büyüyolar allah sağlık versin onlara yeterki 🙏🏻🙏🏻
Tasfamily Aseb4 Benim bebeğim 6 aylık mama almıyor bende sağınca ikisinden 60 çıkıyor ama doyuyor gibi mutlu yani kilo alımı çişli bez normal. Sizin gibiyken daha çok emiyordu hiç doymuyor gibiydi ama memede kalmayı seviyor emzik gibi kullanıyordu yani.
Totoroo Tasfamily Tasfamily 6 aylık bebek 60 cc mi içiyor 🫣 midesi daha büyük olması lazım şimdi kilo alımı iyiyse sütünüz kalitelidir
Tasfamily Totoroo bakın bende şöyle oluyor deneyin sizde şaşırmıştım sağdım mesela 40 birinden 20-30 Cc diğerinden çıktı. Aradan 5 -10 dk geçmedi biriktirmem gerektiği için tekrar sağdım toplam 50 cc daha çıktı. Yani tamamen boşalttığım 2-3 Dk daha gelmemesine rağmen sağıyorum birde buna rağmen 5-10 dk bekleyince tekrar dolmuş. Ben bunu şuna bağlıyorum benim bebeğim 3 saatte bir iyi emen bir çocuk değil saat başı bazen daha sık kısa kısa emiyor göğüste buna göre ayarlıyor sanki kendini. Tabi daha iyi beslenirsem artıyor dolgunluğu göğsümün ama genel olarak böyle. Ekmek pirinç Un vs tüketmiyorum et sebze baklagil tüketiyorum ondan böyle birazda. Ekmek yesem sütüm artıyor ama bebektede gaz oluyor yine rahatsız oluyor
biber ve surekli emzir gak dediginde meme guk dediginde meme ver . vazgeçme meme reddi yasadim ben uykusuz kaldım gecelerce yeterki birnxamla emsin diye ama vermedim . gayret et Allah yardımcın olsun
Totoroo Tasfamily dediğinizi şimdi denedim fakat ne yazık ki dolmamış 😔 50 cc iki göğsümden anca sağdım artsın diye dua etmekten başka şansım kalmadı.
Tasfamily Totoroo Öyle mi üzüldüm. Şöyle ben sanki ne yediğimden ziyade. Çok keyif alarak severek yediğim şeyler sütümü arttırıyor. Mesela zararlı aslında ama popayestan menü söylediğimiz gün dolup akmaya başlamıştı belki öyle olur sizinde. Dut kurusuda baya arttırıyor benim sütümü
Tasfamily Totoroo Birde bizim emzirme danışmanı motillium diye bir gaz giderici hap var onu öneriyordu sütü olmayana çok mecbur kalırsanız araştırın birde solgarın b vitamini öneriliyor