Mimik merhaba benım oğlum da 26 aylık aynı şekilde. Oturup büyük adam gibi sohbet ediyoruz. Bu yazdıklarınız da aynı şekilde. Hiç birini ben öğretmedim tamamen duyduklarıyla herşeyi öğrendi. Ama ben üstün zekalı diye düşünmedim hiç sadece farkındalığı cok yüksek ve algısı çok açık çok dikkatli bir çocuk gibi düşündüm. Zaten bu yaşlarda üstünzekalı bile olda yapcak bişey yok. Seneye sanat ve sporla yada en azından birisiyle uğraşsın istiyorum kurs gibi yerler var mk bilmiyorum araştırıcam. Müziğe cok ilgisi var mesela şimdiden sanırım 20 şarkı ezbere biliyor kulağı iyi gibi geliyor müzikle ilg bi eğitim alsın istiyorum 3-4 yaşında. 6 yaşından sonra sanırım gerçekten üstün zekaysa kanalize ediyo eğitim kurumları testler falan varmış. Bu bilgilere de tamamen instagramdan ulaşıyorum hiç arastırmadım. Cihan çelik var cok severek takip ediyorum. Seneye de ekim kasım gibi yarım zamanlı kreş düşünüyorumm