Arkadaşlar merhaba,
Oğlumun özel bir çocuk olma olasılığı beni çok ürkütüyor.
26 aylık ve Türkçe’yi geçtim İngilizceyi neredeyse kavramış durumda. Alfabeyi ing- tr söylüyor. Sayılar renkler tr+ing. Bütün hayvanlar tr-ing. Söylenilen ve öğretilen hiçbir şeyi unutmuyor. Araçlar( kamyon, itfaiye, kepçe vb.) vücudumuzdaki tüm organlar, kıyafetler bla bla… duyduğu şeyleri, şarkıları asla ama asla unutmuyor. Verecek öğretecek bir şeyim kalmadı sanki. Aranızda 26 aylık bebe anneleri vardır. Sizde durumlar nedir? Okula mı göndersem artık? Körelir mi yoksa daha mı iyi olur?
Endişeli olmamızın sebebi; Türkiye’de IQ’su yüksek ya da çok zeki olan bebelerin zorlandığını biliyor olmam. hayattan, okuldan bir süre sonra keyif alamadıklarını biliyor olmam.