Imau Bende aynı şekildeyim ama deprem olduğundan beri ne kendimi ne de kocamı nede ilişkiyi düşünür oldum boşverdim düşündüğüm tek şey deprem olursa bebeğime bişey olmaması o sırada onu korumam bunları artık ortalık düzelince bakarım benimde ilk gebeliğim araştırdım sordum 5000 6000 arası demişti burdaki hastane doğum parası nasıl 10000 oluyosa oda ona yakın işte o kadar para vermis olsam zaten normal değil sezaryan yapardım devlette normal doğum yaptım ve ilgisizlerdi ve bu yüzden başıma böyle bişey geldi diken kişi stajerdi yanında ebe ona tarif ediyodu şu iğne ucuyla dik sıyrıkları dikme kendinden düzelir diyodu stajerine ben çok sıkı diktim diğer hastayı benim elim sıkı biliyorsunuz beni diye anlatıyodu madem sen niye yapmiyon işinde o kadar uzmansında doğumdan sonra ödem olmuştu 3 gün buz koydum sonra orkide geçtim 5 günden sonra batmaya başladı dikişlerim normal bile oturamıyodum hep otururken sancıyodu düzelmeye başladıkça ara ara zokluyodu oram bana bi tek bardaş kurma dikkat et dedi pansuman onu bunu yap demedi ben yıkayıp kuruluyodum başka hiç bişey yapmadım bilsem yapardım ama bişey de demediler ne krem nede bişey yazdı bu şekilde düzeldi kontrole gittigimde şişiyo ağrıyo dedim normal dedi ilişkide bile şekli değişti doğum yaptığın zaman iç dudakları dışa çıkmış ve sarkmış oluyo ya daha kötü hani ilişkide de öyle olmuştu korkmuştum zorlanmadığı halde iliskiden sonra da gittim bişey yok dedi ben bilmiyorum artık ilgilenmiyolarda eğer sıkıntı yaşarsam böyle devam ederse son carem özeller