Acemiianneeee aynadan kendiniz bakabilirsiniz ben bakıyordum endiselendigim durumda yani başkasına baktiriyoruz ama kendimiz bakmıyoruz neden ki, bir bakışta anlarsınız farklı bsy varmı yokmu, birde eğer çok dikiş iniz varsa veya derecesine göre arkaya doğru çok yirtildiysa o zaman iyileşmesi uzun sürebilir birde batmalar iyileşmeye yakın da hissedilebilir, iplikler düştükten sonra batma başlayabilir deri kendini iyileştirmeye çalıştığı için