Ayfer2608
Ayfer2608 merhabalar canım açıkçası çok zor bir süreçti. Ben rahatsızlandığım süreçte çoçuğuma bakacak kimse yoktu ve sadece ihtiyaçlarını karşılayıp tv açıyordum. Yemek yerken telefonla yediriyordum başka türlü yemiyordu. 1 yaşına girdi ve tek baktığı tv olmuştu seslendiğimizde bakmıyordu. Hemen doktora gittik. Onlarda göz temasının az olduğunu ve isme tepkisizlik var dediler. Rapor için çok erken dedi. Tv kesin çoçukla bol bol sohbet edin maddi durumunuz müsait ise eğitim aldırın dedi. Tabi biz bu durumda perişan haldeyiz ne yapsak derken. Tv yi tamamen bıraktık telefonda aynı şekilde evde yasak. Rehabilitasyon merkezine gidiyoruz haftada bir gün. Ve kızımı hiçbir zaman yalnız bırakmıyorum sürekli konuşup oyun oynuyorum. Kalabalığın içersinde çıkarıyoruz. Oyun gruplarına götürüyorum. Çok şükür şuan herşeyi çok iyi gidiyor. Her ay çoçuk gelişimcisine gidiyoruz. Her defasında çok iyiye gittiğini söylediklerinde bizden mutlusu yok.