Fatmaaa6666 iyi günler,
Kızım 12 aylıkken ismine tepki vermediğini ve göz teması çok az kurduğunu farkettik. Doktora gittik ve tv, telefon tamamen kesip, çoçukla olan iletişimimizi artırmamız gerektiğini söyledi. Eşimle ben otizmde şüphelendiğimiz için gitmiştik. Yaklaşık 4 ay olacak hayatımızdan ekranı tamamen çıkardık. Uzman desteği alıp rehabilitasyon merkezine gitmeye başladık. Evde sürekli çocuğumuzla ilgilenip onunla konuşuyoruz. Şuan çok şükür göz teması da çok iyi ismini her söylememizde bakıyor, aşırı sosyal ve taklit yeteneğimiz bayağı gelişti. Çok geç kalmadan çocuğunuzu mutlaka götürün.