Yarennyagiz Evet gümüs kapak. Meme doluysa, kanallar tıkanıyor gibiyse sagin tabi. Ama degilse sagmayin, emzirmeniz yeter bence. Ne kadar sagarsaniz o kadar süt gelir. Göğüsleriniz iyice yorulur acır. Benim ince ince sızlıyordu yanlardan. Uclari da acıyordu. Sızlamayı da soguk uygulama azaltiyor. İlk zamanlar bebek kucuk oldugundan göğüsleri tam bosaltamiyor. Hele geceleri taş gibi olur, acırdı bnm. Ama merak etmeyin 2. ay bitince gecti benim. Sizin de cok sürmez insallah.