Yarennyagiz Merhaba, ben de cok yasadim bunu. Yatagi, koltugu tırmalıyordum, agliyordum. Catlama, yarilma olmadi ama hep acidi. Göğsüm de sızladı. Öncelikle göğüs ucu icin mustela krem ve gümüş kapak kullandim. Slikon da olur. Önemli olan icine sütün dolmasi ve meme ucunu yumusak tutmasi. (Mustela bitince lansinoh aldim ama o ise yaramadi bende.) Meme sızlaması çok yasadim cunku sütüm çoktu. Mastit durumu yoksa buz uygulayin. Rahatlatiyor. 2 aya hepsi geçti ama tek meme ucumda hassasiyet 4. aya kadar sürdü. Meme ucunuzu mutlaka kalkanla koruyun. Kremi surmek tek basina yetmiyor. Sütyen bile acıtıyor. Bir de bebeginizin meme ucunu tutmasina izin vermeyin. Agzini acmiyorsa tek parmaginizla alnını digeriyle cenesini tutun direk açar agzini. O şekilde yerleştirin. Zamanla alısır.