2girlsmom valla ben umudu kestim açıkçası düzeldi diye seviniyorum basa sarıyor tekrar boyle gelmis boyle gider yandik vallahi🤣 benimki 1.5 yaşına kadar o kadar iyiydi ki sakin uslu yani 1.5 yaşına kadar hicbisey anlamadim sonra çocuğun içinden kaplan gibi bisey cikti😆