3 yaş anneleri ses verin yalnız değilsine çok ihtiyacım var 😔 kızım tam 36 aylık zaten zor bir çocuk ama şu son 2 aydır falan o kadar değişti ki anlatamam. Sürekli bağırıyor her şeye çığlık atıyor bişey isticek bağırıyor ayagını yere vuruyor o kadar yorulduk ki. Dışarda da aynısı bakıyorum yaşıtı bütün çocuklar sakin oynuyor ediyor ama bizimki asla bişeyden memnun olmuyor. Dışarı çıkmak istiyor soğuk yagmur çamur yine de çıkarıyoruz ondan da memnun değil çıkıyoruz bağırıyor geliyoruz bağırıyor. 1 yaşında kardeşi var çocuk onun yüzünden sürekli bağırmaya başladı. Bugün uykudan uyandı sebepsiz yere kendini yerlere atıyor öyle ağlıyor ki biri duysa dövüyoruz sanar bide sakinleştiremiyoruz o öyle yapınca kardeşi de ağlamaya başladı artık o kadar sinirleniyorum ki anlatamam. Gerçekten çok yıprandım ya ne olur geçsin artık nasıl geçicek bu ne yapacağız bilmiyorum. Bazen çok çaresiz hissediyorum beceremiyor muyum anneliği acaba ikisine de yetemiyor muyum ya da kötü bir anne miyim benim yüzümden mi böyle diyorum kimseye anlatamıyorum da bari size dert yanayım 😔