Alp_yusuf21 1Dost yaa bizim hesaplamamiza göre 3 yas olur aralarında ama kiskanclikmi oluyor acaba aralarinda
Alp_yusuf21 Bertugnunannesi heyecanlandım 🤗inşallah uyumlu bir çocuk oglum insallah kardeşi olduğunda da öyle olur
Bertugnunannesi Alp_yusuf21 alıstırırsınız benım bi tanıdığım doğum yaptıgı gün diger ogluna da hediye almıstı böyle bişeyler yapabilirsiniz kıskanmaması için :))
Gizemka14 Alp_yusuf21 Alp_yusuf21 Rabbim nasip eder İnşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🧿 bende çok istiyorum ama cesaret edemiyorımmm benim kide 20 aylık aradan cıksın 2. De diyorum ama kafam çok karışık umarım herşey gönlünüzce olur😊
Alp_yusuf21 Gizemka14 Amin inşallah sizinde inşallah gönlünüzce olur 🤗valla bende ileride rahatlarım da rahata alışırsam gözüme gelir diye korkuuorum🤗
tatlismelegim Alp_yusuf21 annemin karnında kardeş var bana hediye getiricek diyor farkında değil daha☺️
Alp_yusuf21 tatlismelegim 😄canım benim yaa çok güzel dusunmussunuz ileride olursa inşallah bende böyle yapabilirim 🤗
Alp_yusuf21 Gbbc sağlıcakla büyüsün evlatlarınız çok doğru akışına da bırakmak gerek evet çok arada olmasın azdanolmasin istiyorum hayırlı vakitte sağlıcakla gelsin inşallah 🤗💚
Gbbc Karaaslan2 Yok hayır hiçbir sıkıntı yoktu ne eşimde nede bende hatta artık yaşımda ilerlemişti 37 yaşında olmuştum bıraktım herşeyi hiç beklemediğimiz bi anda hamile olduğumu öğrenmiştim