Merhaba içimdekileri sizlerle paylaşmak istiyorum benim bir oglim var tedavi ile oldu 21 aylik çocukları seviyorum hele bide kendi evladın sa cokk çok başkaymış kardeşi olsun istiyorum kendim içinde istiyorum hep hayalimdi 4 cocuk 2 kız 2 erkek kalabalık aile ama hayat koşulları imkanlar ve tedavi olunca hersey senin istediğin gibi gitmiyor kalpten çok istiyorum ama arada da düşünmüyor değilim yapabilecekmiyim bakabilecek miyim yeter miyim diye maddi manevi hayat çok pahalı malesef iki çocuklu ailelerin fikirlerine düşüncelerine çok ihtiyacım var lutfen🙏