yldrm986 zubeyde_vs1 Amin canım 🙏🏻 Kafasını çarpmadı benimki daha ama sürekli düşüyor yürüme deneyiminden,bu gece dikkat et bir kere daha kusarsa hemen hastaneye git bence ne olur ne olmaz tedbir önemli,çok geçmiş olsun
Deryaa4319 zubeyde_vs1 canım biz kaza geçirdik kustu ama fışkırırcaaına bşe olsa tomografide çıkardı çünkü beyin kanaması geçrdi ve kırık vardı kafasında tomografide çıkmaması imkansız rahat ol yani şoktan kusuyordur ve Allah koruyor onları Rabbim sağlıkla bağışladı evladımı
Sevda6767 zubeyde_vs1 canım ben de mardin merkezdeyim. Mardin park değil de devlete gidin önemsiyor ordakiler
zubeyde_vs1 Sevda6767 Mardin parkta zaten doktor bulmak zordu. Yine kustu devlete götürdüm tekrardan beyin tomografisi çekildi bişe çıkmadı salgın var kusma ishal bide ona bakalım dediler kusma için iğne yaptılar idrar tahlili istediler bakalm.
Babe zubeyde_vs1 Coook gecmis olsun benim kizim da gecenlerde yataktan dustu normalde de cok kusan bir bebek o gun her kusmasini dusmesine yormustum psikolojik olarak etkileniyoruz sanirim.O gun her zamankinden daha sakindi bir de cok aglamisti..Bebeklerin kafa elastikiyeti fazlaymis bir de yuksekten dusmemis ya stres yapmayin bence.Tomografide de cikmamis Allah beterinden korusun.Yine de iciniz rahat etmiyorsa bir acile gidin musahade altinda tutulmasini talep edin.Hastanede olursaniz belki iciniz daha rahat eder.
Neslihandagkus zubeyde_vs1 merhaba benim kardeşim okul da bir arkadaşıyla kafa kafaya çok kötü çarpışmıştı ayni şekilde kustu ve uykusu vardı tomografi çekildi hiç Bir şey çıkmadı şükür 🙏 iciniz rahat olsun sarsılma etkisiyle de olmuş olabilir
zubeyde_vs1 Neslihandagkus Allah razı olsun. Şimdilik bir şey çıkmadı şükür ama ben çok korktum salgın dan olabilir düşmesiyle korkması kusmayı tetiklemiş olabilir dediler
Pelinn zubeyde_vs1 çok geçmiş olsun inşallah bişeyi yoktur bebişin Allah korusun hastalıktan kazadan🙏🏻
zubeyde_vs1 Pelinn teşekkür ederim cümlemizinkini korusun inşallah Bi anne için gerçekten çok zormuş en ufak şeyler bile
Sariiannee zubeyde_vs1 Bence başka doktora götür hemen canım.Bu kadar küsmüyorsa normalde,düştükten sonra kusması normal değil. Ben artık doktorlara a güvenmiyorum.O yüzden 2-3 doktora götür.Allah sağlık versin inşallah 🙏
zubeyde_vs1 Sariiannee götürdüm düşmeyle alakalı bir şey çıkmadı. Gece yine kustu yine götürdüm eve geldim 1 kere ishal olarak bezini değiştirdim gece ateşlendi hala ateşi var. O kadar tahlil yapıldı birşey çıkmadı calpol verdi eve geldim.
Maviyesil121212 zubeyde_vs1 ben de kızımı düşürmüştüm oto koltuğundan :( çok ağlamadı ama doktora sordum 12 saat gözlemle, fışkırır tarzda kusmaları olursa ve keyifsizlik olursa acile getir demişti canım bilgin olsun