AselBebekveAnnesi bsratetik 2 aylıkken doktor mamayla destekle dedi verdim ama asla kabul etmedi cok mama biberon değiştirdim ne yaptıysam olmadı bende bıraktım vermeyi
nuseybe bsratetik çok kullanan var ek olarak arada binde bı bnde verocem geçende verdim çok mutlu oldu kendimi yorgun hisssettigim zamanlar