Mamaya sıcak bakmayan tek kişi benim sanırım😅doktor mama versen iyi olur demişti ben 1 ay inkâr etmiştim gerek yok diye hoş kilosu da iyi bebeğimin sonra tekrar muayenede veriypr musun dediği için verdiğimde de annemi tembihliyordum kimseye söyleme sakın bilmesinler diye😂😂anne sütü eğer yetiyorsa bence candır