Sontvbukucu Kuzeymomss Yani inek sütü verse hic uyuyamaz zaten. Ben ona yazdım uyku eğitimine ihtiyacı var herhangi bir yemeğe degil. Kendisini postuma davet ettim 😂
F0244 Ben veriyorum süt meyve eziyorum içine sütüm yeterli gelmiyor mama da vermedim demir eksikliği kansızlık da yapmadı inek sütü icirenlere zehir veriyormuş yaklaşımını anlamıyorum paketli mamaların da içeriğini bilmiyoruz bu yönden bakalım
senbanabaksana canoglum_ inek sütü ağır metaryeller ve protein vitamin içeriyor bizler için sağlıklı olsa da bebeklerin sindirimi henüz bu kadar ağır proteine hazır değil erken başlanması da denir eksikliğine yol açıyor
Laydaren F0244 sizin ayınız normal. Ama daha küçük özellikle yaşına girmemiş bir bebek için şimdi olmasa da ileriki yaşlarda kansızlık da demir eksikliği de oluyor
F0244 Laydaren ben 9 10 aylıkken başladım sadece yatmadan verdim 250 ml sorun yaşamadık biz ben de sütle büyümüş kansızlık demir eksikli bende hıc olmadı 33 yaşındayım oğlumu her ay kan değerlerine baktiriyorum düşüş varmı diye aksine değerleri çok iyii maaşallah
Laydaren F0244 istisnalar bozmaz demişler. Ömrü boyunca sağlıklı olsun yavrunuz inşallah. Ama her bebekte sizinki kadar şanslı ve sağlıklı sonuçlar vermiyor😊
Ulunur Gkcem danışmana başvurabilirsiniz bebeğinize şu an vereceğiniz inek sütü ileriki yaşamında geri dönüşü olmayan sıkıntılara yol açabilir zaten 1 yaştan sonra ek gıda ağırlıklı yiyecek 5 ay daha idare edebilseniz keşke