Gkcem geçen instagramda Bi yazı okudum. Diyo ki inek sütü ineğin yavrusuna özeldir,Bebeklere değil.
İneğin yavrusu senede 200 kilo alıyor. Yani bebeklere yararlı değil ama yarayan bebeğe kilo yaramayan bebeğe kabız yapıyor. Son yıllarda sütün zararlı olduğu söyleniyor