bsr1 hiiiç boşuna üzülme. Gayet iyi. Zaten 6. Aydan sonra kilo alımları azalıyor ve neredeyse durma noktasına geliyor. Aksi taktirde 1 yaşına geldiklerinde kocaman olurlardı 😀 bizde insanız minik olsunlar ki bakabilelim dimi.. çok endişe ediyorsan sağlık ocağına gidip onlara ölçtür tarttır sor